شبکه های اجتماعی، امروز تقریباً وارد اکثر لایههای زندگی ما شدهاند. این نوع گلهها را کم نمیشنویم که چرا فلانی، تولد من را در فیس بوک تبریک نگفت یا نوشته من را لایک نزد؟ یا اینکه چرا فلان شخص، فعالیت آنلاین زیادی ندارد؟ اینکه از تعداد لایکها و فالوئرها صحبت میکنند و به این روش، اعتبار خود را با دیگران مقایسه میکنند.
سایت ceo.com هر سال گزارشهای متعددی را از رفتار مدیران برتر جهان ارائه میکند. بر اساس این گزارش، هنوز ۶۸٪ ازمدیران پانصد شرکت برتر Fortune، در شبکههای اجتماعی حضور ندارند! برخی دیگر از نکات مطرح شده در این گزارش را با هم مرور میکنیم:
* دو سوم آن ۶۸٪ هم، تنها از یکی از پلتفورمهای فیس بوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و اینستاگرام استفاده میکنند.
* فقط ۴۲ نفر از پانصد مدیر برتر جهان اکانت توییتر دارند که در میان آنها هم ۲۹ نفر طی صد روز اخیر (در زمان انجام تحقیق) توییت کرده بودند!
* تعداد مدیرانی که در اینستاگرام فعال هستند از تعداد مدیرانی که در گوگل پلاس فعال هستند بیشتر است.
* نسخه کامل این گزارش را میتوانید از طریق لینک زیر دانلود کنید:
گزارش CEO در مورد رفتار مدیران برتر جهان در شبکه های اجتماعی